Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2017 22:33 - Политическа идея
Автор: studopor Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1055 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Гледам как Борисов кара вече трети мандат. До колкото имам наблюдения никой не го иска. Не и нормалните. Сега последно за малко беше да ни вкара във война с Русия. Народа - само си чешем езиците по фейсбук и социалните мрежи. 
    От една страна като кажем нещо против него, малкото му ненормални привърженици ревват, че сме комунисти. Не разбирам - защо, ако не харесвам Бойко, това автоматично означава, че бих гласувал за Живков?! От друга страна получаваме официалния отговор "Вие си го избрахте". Това ме обижда! 
1-во не съм го избрал аз;
2-ро: след като изборите са анонимни, как може някой да ми каже така? 

   Това ме навежда на следната идея - защо изборите са анонимни? Според мен, когато някой дава мнението си, дори и под формата на глас, трябва да има куража да застане зад това, което мисли. Дори и само с името си. Срещу името и ЕГН-то, ще е добре да се вписва и кой за кого е гласувал. Чак след това избирателят трябва да се подписва. Така резултатите биха били фалшифицирани. Предполагам, че пак може, но ще е по-трудно, защото всеки един гражданин ще може да оспори резултата, ако се съмнява във фалшифицирането им. 

     Интересно ми е да чуя още мнения по въпроса... 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Разбира се, че изборите следва да са анонимни.
27.09.2017 03:37
Иначе в някои райони на страната никой не би гласувал, поради страх, че ще го нарочат завинаги. Защото точно това ще се случи. Страхът, че ще попаднеш за цял живот в черен списък е голяма работа. Работа няма да ти дават. Мамата ще ти таковат. Смелите ги има само по филмите. И само там оцеляват и то при хепиенд!

С Бойко или без Бойко - това не е въпросът! Въпросът е, че са ни гепили отвън здраво и няма да ни пуснат преди да са ни сцепили задниците, защото както е казал дядо Славейков:

"Не сме народ, не сме народ, а мърша, която нищо не иска да върши.
Казвам и с това ще свърша!"
цитирай
2. studopor - Експеримент
29.09.2017 14:29
Съгласен съм до някъде с казаното. А с цитата - на 100%. Но направете си следният експеримент: постнете този цитат във фейсбук-страницата си. Или по-добре - в някоя група. Вижте какви коментари ще последват... Всички сме патриоти, всички сме смели, но само в интернет.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: studopor
Категория: Лични дневници
Прочетен: 180035
Постинги: 76
Коментари: 103
Гласове: 124
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930