Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2011 08:39 - Преброяване 2011
Автор: studopor Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2931 Коментари: 3 Гласове:
3



  Реших да се преброя по Интернет. Наистина не отнема много време. Стига да намериш сайта... На мен ми отне около 5 минути само тЪрсенето. Както и да е...
  Коментира се, че тази годиная вЪпросите за религията са по избор и на това се гледа с удобрение.  За мен никога не е било неудобно да говоря за религията си.
 Не ми харесаха други работи обаче:
1. вЪпросЪт "Грамотен ли сте" е чак в средата на листата. Няма проблем в случай, че ме преброяват удома. Ами по Интернет мога ли да стигна до този вЪпрос, ако не сЪм грамотен?
2. ГЛАВА НА СЕМЕЙСТВОТО/ДОМАКИНСТВОТО - Що за тЪпотия?! Какво ги интересува тях кой е главата на семейството? Нека да има опция ГЛАВА НА СЕМЕЙСТВО ЛИ СТЕ и да има отметки ДА/НЕ. Който е глава на семейството ще си кликне на ДА, ще си попЪлни данните и готово. Защо трябва аз да давам личните данни на други членове на семейството си?
3. Аз давам данните на сестра ми (като второ лице), тя дава моите (като глава на семейство) - така от примерно 10 000 души население, не се ли получаваме 20 000?
4. преди години майка ми като си е взимала дипломите и титлите (за лекар), не ги е имало титлите, които ги има сега. Вече има малка промяна. Като й изброявах опцийте по телефона, тя ми каза "Ами нито едно от тези не е" - ходи й обясни сега на жената...
5. тя няма доходи (майка ми). Живее с пенсията на човека, с който сЪжителства. Това "издрЪжка от безработен" ли се води? Според мен не е издрЪжка точно, защото те си делят разходите. Парите, които зИма не са САМО за нея, че да е издрЪжка. Как да й обясня, че няма поле, в което да опиша ситуацията...?
6. кликнах, че сЪм наемател. Аз наистина живея под наем. Защо тогава ми бяха активни вЪпроси от сорта на "КОЛКО Е ОБЩАТА ЗАСТРОЕНА ПЛОЩ НА СГРАДАТА (БЕЗ ДВОРНИ МЕСТА И ВЪТРЕШНИ СТЪЛБИЩА)? Аз попЪлвах вЪпросите в 22 часа. Да се кача до горе да вдигна хазяйката "СТАВАЙ РОВИ НОТАРИАЛНИТЕ АКТОВЕ"? Не е ли това за улеснение на гражданите?! Освен това какво ме интересува мен колко е общата застроена площ? Аз си знам колко квадрата ми е квартирата, не цялата сграда.
7. защо никой не сложи въпроси от сорта на "СОЦИАЛНО И ЗДРАВНО ОСИГУРЕНИ ЛИ СТЕ" - Според мен са по-смислени.
8. защо след като имам код, който са ми дали, трябва да чакам преброяващите у нас, за да им го дам? КакЪв е смисЪла да се броя по Интернет тогава? Нека като е така човека да си влезеу нас, че поне да се посмеем на вЪпросите двамата...
9. според мен цялата тази работа с електрнното преброяване е нож с 2 остриета - от една страна наистина е мааааалко по-удобно. От друга страна, мога да напиша практически каквото си искам, да си взема кода и просто да го дам на преброителя. Така информацията е неадекватна, нереална и изобщо не е актуална.
 
  За пореден пЪт от НСИ се изложиха! И системата е гадна! И вЪпросите са почти безсмислени! И сайта трудно се намира (ако напишете nsi.bg в Google, ще ви се покаже една страница, която няма нищообщо с това, което трябва да попЪлвате)...!



Гласувай:
3



1. анонимен - добре де,
03.02.2011 09:29
ми що не пусна един директен линк за улеснение на другите търсещи?
цитирай
2. studopor - Ето го линка
03.02.2011 23:34
https://iscensus2011.nsi.bg/ <--- Ето линк кЪм страницата, от която трябва да влезете, за да се преброите. Приемам забележката на анонимния си читател.
Не забравяйте, че за да започне преброяването, трябва пЪрво да се регистрирате. За целта кликнете на "Регистрирайте се тук". След като се регистрирате, ще получите парола, която трябва да вЪведете под графата за е-mail. Не правете моята грешка да вЪвеждате паролата на e-mail-а си.
цитирай
3. анонимен - Hello!
02.02.2012 08:38
Hi! my name is Jully. I would like to meemeet good boy :)
This is my homepage - http://jskdh5jkd7djh4.com/l
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: studopor
Категория: Лични дневници
Прочетен: 180048
Постинги: 76
Коментари: 103
Гласове: 124
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930